A Reuters jelentése szerint a kanadai top streamer Tyler Blevins (a.k.a Ninja) 1 millió dollárban állapodott meg az EA-vel, hogy a legújabb Battle Royal játékkal, az Apex Legends-szel játszon néhány órát (és persze közvetítse azt) a megjelenése utáni néhány órában. Ezzel egyidőben több másik top streamert is megbíztak ugyan ezzel a feladattal, így az első 3 napban sikerült elérni a 10 millió regisztrációs létszámot.
A múlt havi megjelenést követően a játékosszám elérte az 50 milliót, ami már negyede az Epic sikerjátékának, a Fortnite közösségének. Így van min izgulnia az Unreal Engine létrehozójának, hogy megtartsák a piacon a dominanciájukat. A siker miatt ez az újfajta promóció a jövőben több más nagyobb játéknál is előfordulhat.
Természetesen az EA és Ninja sem kommentálta azt, hogy mekkora összegben állapodtak meg ténylegesen.