Oldalunk struktúrájának átgondolása fontos lépés, melyet semmi esetre sem szabad kihagynunk. Első sorban azért nem, mert számunkra könnyen átlátható és szerkeszthető lesz az egész weboldal, valamint egy strukturált weboldalon a Google is könnyebben rágja át magát, lényegesen kevesebb időt tölt a kódok kiszűrésével. Kezdésnek osszuk 3 részre a weboldalt: legyen egy fej, egy törzs és egy láb (ezt sokszor footernek …
Olvass tovább »Flash és SEO, semmi sem lehetetlen?
Sok magyar blogon és fórumon lehet olvasni, hogy a Flashes tartalmakat lehetetlen kereső optimalizálni, így inkább kerüljük is ezt a technológiát, ha egész honlapunkat ilyen alapokra szeretnénk helyezni. A legtöbb helyen azt az érvet hozzák fel, hogy a Google nem indexálja a Flashes tartalmakat, valamint nem utolsó sorban sokan a falra másznak attól, ha egy weboldal elkezd zenélni. Ez valóban …
Olvass tovább »Linkmarketing
A keresőoptimalizálás egyik fontos állomása a linképítés. Ez már önmagában is egy külön marketingforma. Miről is van szó tulajdonképpen? A keresőoptimalizálandó weboldalunkat fogjuk és különböző linkgyűjtemény oldalakon regisztráljuk be, ezzel kétszeresen téve jót magunknak. Elősegítjük, hogy oldalunk előrébb jusson a keresők találati listáján, valamint a linkgyűjtemény oldalon is szerepel, jobb esetben egy kis hirdetőszöveggel, amely a saját oldalunkra irányítja az …
Olvass tovább »SEO-barát szövegezés
Az itt bemutatásra kerülő technikák betartásával még nem fogunk profi szövegíróvá válni. Azonban ha rendelkezünk szövegírói képességgel, akkor a lentebb írottak segítségével elindulhatunk a keresőbarát szöveg írásának útján. A linkmarketing mit sem ér, ha nincs megfelelő tartalom honlapunkon.
Olvass tovább »